پارک شهيد كاظمي پاوه در تاریکی مطلق/روشنايي پارك با تلفن همراه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296604|00:42 - 1396/06/23
نسخه چاپی
پارک شهيد كاظمي پاوه در تاریکی مطلق/روشنايي پارك با تلفن همراه
وضعیت اسفناک پارک شهید کاظمی اين شهر در نبود روشنایی و وضعیت نامناسب شیرهای آب شرب كه مسافران مجبورند با ابزارهاي مخصوص شیرها را باز و بسته كنند.

به گزارشهزار ماسوله، با توجه به اینکه تنها فضای سبز و پارک شهر پاوه پارک بلوار و شهيد كاظمي جهت گذران اوقات فراغت براي شهروندان و مسافران مي باشد اما متاسفانه پارك شهيد كاظمي اين شهر فاقد امکانات مناسبي همچون فضاي محدود و نبود روشنايي لازم مي باشد.

 

نبود حداقل امكانات موجود در اين پاركباعث شده است اکثر مردم و کودکان این شهرستان از داشتن امکانات استاندارد برای گذران اوقات فراغت بی‌بهره باشند.

 

اكنون نيز با تمام شدن فصل تابستان و فرارسیدن فصل پاییز و خنک شدن هوا، شرایط مطلوبی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها خصوصا براي مسافران و گردشگران در پارک‌ های شهر فراهم‌ شده است.

 

بدون شک وقتی‌که اسم پارک و فضای سبز به میان می‌آید باید محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها مهیا باشد، اما متأسفانه فضای اين پارك باعث شده که خیلی از شهروندان نتوانند اوقات فراغت خوبی داشته باشند چراکه نبود روشنایی مناسب سبب شده که اين پارك به تدريج خالي از حضور هر شهروندي گردد.

 

يكي از شهروندان شهر پاوه در اين باره به خبرنگار ما گفت: متأسفانه مسئولين مربوطه توجهی به فراهم کردن فضای مناسب شهری در اين پارك برای شهروندان ندارند. 

 

سليمي افزود: وضعیت اسفناک پارک شهید کاظمی اين شهر در نبود روشنایی و وضعیت نامناسب شیرهای آب شرب كه مسافران مجبورند با ابزارهاي مخصوص شیرها را باز و بسته كنند، از مواردي است كه شرايط مطلوبي را براي همشهريان و مسافران فراهم نكرده است.

 

وي گفت: گاها از نبود روشنايي در اين پارك، شهروندان مجبور هستند كه براي پخت و پز غذاي خود ، چراغ هاي خودرو و يا دستگاه تلفن همراه را روشن نمايند.

 

وي ادامه داد: این شرایط درست زمانی است، که با ورود مسافران به شهرستان پاوه همراه است كه از سايت خبري تحليلي هزارماسوله خواستاريم هرچه سریعتر اين گزارش را در جهت رفع آن انعكاس دهد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد