مرگ تدریجی شهرک صنعتی پاوه در سایه بی توجهی مسئولین/ شهرك صنعتي پاوه در پیچ و خم بی‎توجهی

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296592|00:17 - 1396/06/24
نسخه چاپی
مرگ تدریجی شهرک صنعتی پاوه در سایه بی توجهی مسئولین/ شهرك صنعتي پاوه در پیچ و خم بی‎توجهی
علی رغم بهره برداري از شهرك صنعتي پاوه به چندين سال مي رسد، ولی متاسفانه هیچ گونه تلاشی برای ادامه حیات آن نمی شود.

به گزارشهزار ماسوله، شهرک صنعتی شهرستان پاوه در سه راهي شهرك سرياس شهركي است که با هدف ایجاد اشتغال راه‌اندازی شد، اما متاسفانه پس از گذشت بيش از يك دهه به دلیل بی توجهی ها در بحران تعطیلی به سر می برد و بیشتر واحد های آن به حالت راکد درآمده است.

 

اين شهرک صنعتی كه با هدف حمایت ازتولید بنا شد به دلايل مختلفي دچار رکود شد، تا جاییکه بسیاری از واحدهای صنعتی و غیر صنعتی اين شهرك تعطيل و يا برخي ديگر از آن كه در ضرردهي مي باشند راهی به جز تعطیلی ندارند.

 

اين شهرك كه ميتواند محلي براي استغالزايي جوانان و در زمینه وجود تولیدی های کوچک و بزرگ در جایگاه مناسبی قرار بگيرد اما بی توجهی به این تولیدی ها و غفلت از سرمایه گذاران بخش خصوصی باعث شده است که اکنون طرح هاي راکد و نیمه فعال در این شهرك وجود داشته باشد.

 

متاسفانه شهرک صنعتی پاوه زیر نظر شرکت شهرکهای استان وابسته به وزارات صنعت ، معدن و تجارت این روزها در اثر  نبود آب در وضعیت مناسبی به سر نمی برد به طوري كه نبود آب اصلی ترین مشکل این شهرک 20 هکتاری است.

 

يكي از توليد كنندگان اين شهرك در اين باره به خبرنگار ما گفت: نبود آب مهمترین مشکل این شهرک صنعتی است.

 

 

وي گفت: پس از اين منوال، مسئولين ، تامين آب شرب شهرك را منوط به يافتن آن در اطراف شهرك اعلام كردند ، ما نيز در يكي از باغات در اطراف اين شهرك ، چاه آبي را مربوط به يكي از اهالي منطقه پيدا كرديم و مسئولين نيز با بازديدي كه از اين چاه آب داشتند وعده خريد آب آن را دادند.

 

وي با بيان اينكه صاحب اين چاه هم آمادگي خود را در دادن آب چاه به صورت رايگان به مدت يك ماه اعلام كرد گفت: اما مسئولين مربوطه كه وعده پرداخت هزينه آن را به مدت يك هفته دادند، عملي نكردند.

 

وي افزود: جالبتر از آن اين است كه شهرك صنعتي كرمانشاه براي كارگاه توليدي در اين شهرك، هزينه آب را از ما گرفته است درحالي كه اصلا آبي را به ما ارائه نداده است.

 

وي خاطر نشان كرد: اين شهرك كه هزينه اشتراك تلفن ثابت در شهر حداكثر حدود 100 هزار تومان است ، هزينه 580 هزار توماني را بابت اشتراك خط تلفن نيز از ما دريافت كرده است.

 

وي افزود: براي گازكشي اين كارگاه هم 4 ميليون و 700 هزار تومان از ما دريافت كرده اند.

 

يكي ديگر از صاحبان كارگاههاي توليدي اين شهرك به خبرنگار ما گفت: دليل اصلي راكد و يا تعطيل شدن كارگاههاي اين شهرك صنعتي شده است، تنها نبود آب مي باشد.

 

وي افزود: مسئولين به امر توليد در اين شهرستان بي توجه هستند و نتيچه ان هم تعطيلي و راكد ماندن شهرك را به دنبال داشته است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد