وقتي كه زباله هاي رها شده محلي براي بازی کودکان در پاوه مي شود/ منظری که به آشغال آغشته است!

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296407|02:08 - 1396/05/10
نسخه چاپی
وقتي كه زباله هاي رها شده محلي براي بازی کودکان در پاوه مي شود/ منظری که به آشغال آغشته است!
بخشي از پارک اين محل از وضعیت خوبی برای بازی کودکان برخوردار نيست، به این دلیل که این فضا محلی براي ريختن زباله به پايين دره شده است.

به گزارشهزار ماسوله، بازی کردن در دوران کودکی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که یک کودک می تواند انجام دهد و این کار برای او شادی آور و شیرین است. یکی از مکان هایی که کودکان آن را بسیار دوست دارند پارک است اما متاسفانه شهر پاوه عاري از يك پارك خوب و مناسب است .

 

پارك بلوار اين شهر محلي براي استراحت و تفريح خانواده ها به شمار مي آيد اما گاهي اوقات شاهد تصاويري خواهيم بود كه كودكانمان با اميد تفريح و بازي به اين پارك روي مي آورند اما در محلي كه اشباع از زباله شده است، مواجه مي شوند.

 

گرچه در سال گذشته محلي از اين پارك براي بازي كودكان و پيست دوچرخه سواري به بهره برداري رسيد، جداي از آنكه با مشكلاتي همچون نشست زمين همراه بود، اما ريختن زباله ها در كنار اين مجموعه ورزشي خود باعث ايجاد بوي تعفن براي كودكان خواهد شد.

 

متاسفانه بخشي از پارک اين محل از وضعیت خوبی برای بازی کودکان برخوردار نيست، به این دلیل که این فضا محلی براي ريختن زباله به پايين دره شده است كه بچه ها گاها در كنار اين مجموعه ورزشي بر روي زباله ها بازي خواهند كرد.

 

گرچه اين سايت خبري تحليلي نيز پيشتر گزارشي را از ريختن زباله ها در كنار اين پارك انتشار داده است، اما مي طلبد مسئولين امر در اين خصوص كه بستر مناسبي براي بازي كودكان شهرمان را بدور از هرگونه زباله هاي شهري كه خود مي تواند انتقال دهنده هر نوع بيماري از آن باشد، فراهم نمايد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد