وقتي كه مراسم شكرگذاري نعمت آب هم جنبه تبليغاتي به خود مي گيرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296088|13:09 - 1396/02/17
نسخه چاپی
وقتي كه مراسم شكرگذاري نعمت آب هم جنبه تبليغاتي به خود مي گيرد
مراسمی به پاس شکرگزاری از نعمت الهی آب در دل طبیعت زیبای روستای نسمه شهرستان پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به همت دهیاری نسمه و مشارکت عمومی مردم این روستا مراسمی به پاس شکرگزاری از نعمت الهی آب در دل طبیعت زیبای روستای نسمه شهرستان پاوه برگزار شد.

 

در ابتداي اين مراسم دهیار روستای نسمه اظهار كرده است، امروز زمین چمن فوتبال و سالن ورزشی در روستاي نسمه افتتاح و مراسم جشن شکرگزاری آب را در اين روستا برگزار كرده ايم.

 

اين مراسم كه به پاس شكرگزاري از نعمت الهي آب در دل طبيعت روستاي نسمه برگزار شده است، بيشتر از آن چه كه به عنوان شكرگزاري باشد، جنبه تبليغاتي در قبل از انتخابات را دارد.

 

در سال زراعي جاري كه تاكنون ميزان بارش ها 700 ميليمتر به ثبت رسيده است نسبت به سال زراعي گذشته با 1200 ميليمتر بيش از 40 درصد كاهش بارش را نشان مي دهد.(اينجاواينجابخوانيد)

 

بايد گفت كه در سال گذشته با 1200 ميليمتر بارش ، جشن شكرگزاري اين نعمت الهي آب برگزار نشد و در سال زراعي جاري با 700 ميليمتر بارش باران، به پاس شکرگزاری از نعمت الهی آب در روستای نسمه با حضور معاون عمراني استاندار كرمانشاه، فرماندار پاوه و برخي از مسئولين ديگر برگزار مي شود.

 

بر اين اساس و بنا به گفته هاي جناب مهندس نيك كردار در خصوص ارائه خدمات و وعده هاي بهره برداري در پروژه ها در اين روستا، بايد گفت كه اين مراسم تنها جنبه تبليغاتي را قبل از انتخابات به خود داشته است.

 

با تشكر از اقاي صهيب زربان در ارسال تصاوير

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد