ركود فقط در مسكن نيست/از ركود مسكن در پاوه تا عدم توان خريد اقلام خوراكي توسط مردم در اين شهرستان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296040|13:02 - 1396/02/13
نسخه چاپی
ركود فقط در مسكن نيست/از ركود مسكن در پاوه تا عدم توان خريد اقلام خوراكي توسط مردم در اين شهرستان
در بازار املاك و مسكن تعداد خرید و فروش‌های واحد مسکونی در چند سال اخير بدليل نبود نقدينگي در دست مردم به شدت كاهش و به کمترین حد خود رسیده است.

به گزارشهزار ماسوله، آنچه كه اكنون در زمينه هاي مختلف در شهرستان قابل مشاهده است، ركود حاكم بر بازار است كه مردم بدليل نبود نقدينگي توان خريد و معاملات را ندارند.

 

هم اكنون حجم معاملات و خريد و فروش كالاها در شهرستان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا كرده است.

 

در بازار املاك و مسكن تعداد خرید و فروش‌های واحد مسکونی در چند سال اخير بدليل نبود نقدينگي در دست مردم به شدت كاهش و به کمترین حد خود رسیده است.

 

بازار املاك و خودرو در ركود كامل قرار دارند

 

در اين بارههادي بابايي، رئيس اتحاديهمشاورين و املاك، بنگاههاي معاملاتي خودرو و فروش لوازم يدكيدر گفتگويي با خبرنگار ما اظهار كرد: در چند سال اخير، خريد و فروش خودرو در ركود كامل قرار داشه است.

 

وي افزود: علاوه بر ركود بازار خودرو در شهرستان پاوه عامل مهم ديگر، اشباع خودروها در پاوه به حد بالايي رسيده است به طوري كه اكنون مردم به نمايشگاه اتومبيل براي خريد خودرو مراجعه نمي كنند، و مراجعات انها تنها جهت تعويض خودروهاي فرسوده مي باشد.

 

وي ادامه داد: بنگاههاي معاملاتي ما با توجه به آنكه اكنون بازار شهرستان در حد اشباع بوده و خريد خودرو هم عموما در نمايندگي انجام مي پذيرد، به طور كلي در ركود كامل قرار دارند.

 

وي در خصوص بازار لوازم يدكي نيز گفت: لوازم يدكي هم به نسبت ديگر اصناف در حد مطلوبي قرار دارد، اما در كل بازار آن در چند سال اخير، افت داشته است.

 

وي گفت: بازار املاك نيز در پاوه همانند ديگر شهرستان ها در كل كشور، در ركود كامل قرار دارد.

 

رکود بازار طلا و جواهرات در پاوه

 

رئيس اتحاديه طلا و جواهر فروشان شهرستان پاوه نيز در گفتگويي با خبرنگار ما درخصوص وضعيت بازار اين شهرستان اظهار كرد: وضعيت بازار فروش طلا و جواهرات در پاوه نامناسب است به طوري كه مردم توان خريد طلا را ندارند.

 

كيومرث ويسي افزود: طلا و جواهر به عنوان کالای ارزشمند در بين خانواده ها شهرت داشته است و مردم این شهرستان نيز باطبع با خرید طلا در مراسماتي چون ازدواج و يا سرمايه گذاري، استفاده كرده اند.

 

وي گفت: متاسفانه در چند سال اخير با توجه به ركود اقتصادي در كل كشور، در شهرستان پاوه نيز اين ركود حاكم است و مردم نسبت به قبل توان خريد طلا و جواهرات را ندارند.

 

وي ادامه داد: نبود نقدينگي در بازار و عدم توان خريد از جانب مردم، باعث شده است كه بازار طلا و جواهرات در شهرستان پاوه در ركود باشد.

 

وي گفت: نبود بازار مناسب طلا و جواهرات در پاوه اكنون باعث شده است كه اكثر صاحبان اصناف ما تعطيل گردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد