کوچه های باریکی که خدمت رسانی اورژانس را مشکل می کند/اهالی خواستار مساعدت شهرداری هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296033|00:27 - 1396/02/03
نسخه چاپی
کوچه های باریکی که خدمت رسانی اورژانس را مشکل می کند/اهالی خواستار مساعدت شهرداری هستند
مشکل کوچه های باریک در پاوه با وضعیت توپوگرافی خاص خود، این شهر را گاها در برخی از کوچه ها به مکانی تبدیل کرده که باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

به گزارشهزار ماسوله، مشکل کوچه های باریک در پاوه با وضعیت توپوگرافی خاص خود،  این شهر را گاها در برخی از کوچه ها به مکانی تبدیل کرده که باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است.

 

در اینجا ساکنان یکی از این محلات که از مشکل کوچه های باریک رنج می برند، با ارسال تصاویری به این سایت خبری تحلیلی، خواستار مساعدت شهرداری در جهت تعریض و حل این مشکل شدند.

 

یکی از ساکنین این محل به خبرنگار ما می گفت: متاسفانه در نبود کوچه ای با عرض مناسب و عدم پیگیری مسئولین برای برطرف کردن این مشکل، محله خیابان شهرک نهضت در امتداد خیابان مسجد باباخاص، به مشکلی اساسی برای ساکنین این محل تبدیل شده است.

 

محمد شاهویسی افزود: با توجه به آنکه مسافت زیادی از خیابان اصلی در جنب مسجد باباخاص تا محل سکونت ما در این محله، وجود دارد ، امکان پارک خودروها بدلیل باریک بودن این کوچه امکان پذیر نبوده و هم امکان پارک در درب منازل همشهریان در خیابان جنب مسجد باباخاص امکان پذیر نمی باشد،و این باعث نارضایتی اهالی محل گردیده است.

 

وی گفت: اگر یک خودرو در این کوچه باریک در حال عبور باشد، و در مقابل خودروی دیگری نیز قصد تردد داشته باشند، به ناچار باید یکی از آنها در قسمتی از کوچه، که به نسبت عریض تر باشد، توقف کرده، بلکه خوردوی مقابل بتواند حرکت کند.

 

وی ادامه داد: خودروی شخصی بنده هم در این کوچه باریک یک بار به سمت پایین سقوط کرد که با جرثقیل آن را بالا آوردیم، علاوه بر آن باراش برف و باران در فصل زمستان نیز، گاها باعث نشست خاک این کوچه می شود.

 

وی گفت: از شهرداری خواستار مساعدت در حل این مشکل هستیم بلکه با این کار بتواند، کوچه را عریض نماید و امکان تردد دو خودرو همزمان میسر گردد.

 

یکی دیگر از ساکنین می گفت: با این وضعیت اگر هر کدام از اهالی محل نیاز به اوژانس داشته باشند، امکان آمدن اورژانس در درب منزل وی، به جهت این کوچه باریک امکان پذیر نمی باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد