وقتی که "گونی" محاط برمیدان مولوی پاوه، بسیار زیباتر ازظاهر میدان قبلی می شود/فضای بی روح گونی بر اطراف اين ميدان

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296004|12:31 - 1396/01/24
نسخه چاپی
وقتی که "گونی" محاط برمیدان مولوی پاوه، بسیار زیباتر ازظاهر میدان قبلی می شود/فضای بی روح گونی بر اطراف اين ميدان
امیدواریم سرنوشت میدان مولوی پاوه ، سرنوشت میدان شهدا، این شهر، که وعده نصب المان توسط شورای شهر ، در خرداد سال 1394 به مردم داده شد،را به خود نگیرد.

به گزارشهزار ماسوله، با وجود آنکه در آستانه سال نو قرار داشتیم، میدان مولوی پاوه شاهد تغییر و تحولاتی بود که تاکنون و با گذشت بیست روز از سال نو هم، تاکنون به سرانجام نرسیده است.

 

گرچه بارش های باران و شرایط نامساعد جوی دلیلی بر تاخیر در اماده سازی فضای شهر شده بود، اما در سال نو و با شرایط مساعد جوی ، اکنون فضای بی روح گونی بر اطراف این میدان ، حکایت از آن دارد، که همچنان این میدان در خواب به سر می برد .

 

شهر توریستی و گردشگری پاوه در اذهان، تداعی کننده زیبایی های منحصر به فردی است که انتظار برترین ها را به دوش می کشد.

 

میدان مولوی پاوه که از تاریخ هشتم اسفند شاهد تغییر و تحولاتی اساسی به جهت احداث نمایی در خور توجه، گردید اما تا به اکنون، تنها تداعی کننده تصاویری از "گونی" به شهروندان بوده است به طوری که مسافران در این مدت و شهروندان این شهر، با میدانی کنده کاری شده رو به رو می شوند.

 

گرچه در جوابیه ای که شهردار شهر پاوه پس از انتشار خبری در این خصوص در این سایت خبری تحلیلی ، دلیل آن را جذب اعتبارات عنوان کرد که در غیر این صورت، این اعتبارات به استان برگشت داده خواهد شد، اما از آن تاریخ تا به اکنون ، هیچ اقدام عملی در آن صورت نگرفته است.

 

شهردار پاوه در نشست خبری که در ماه جاری که با عدم حضور رسانه های منتقد برگزار شده بود عنوان کرده بود که"هرچند گونی محاط برمیدان گردید، اما این نیز از نظرگردشگر بسیار زیباتر ازظاهر میدان قبلی است،حداقل این ذهنیت را در ذهن مسافرین تداعی می نماید که دارند تغییراتی را اعمال می نمایند.

 

با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات ، این سایت خبری تحلیلی کهجهت تهیه گزارشی از انتظارات شهروندان از شورای شهر جدید، اقدام نموده و متعاقبا به صورت کامل اين گزارش انتشار داده می شود، یکی از شهروندان شهر پاوه در خصوص میدان مولوی پاوه در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: اکنون دوران رنگ امیزی جداول و پله بندی ها از نظر من تمام شده است .

 

ساسان نقی زاده افزود: میدان مولوی پاوه که استارت تغییر آن از اسفند ماه زده شده است، عنوان کرده اند که بدلیل شرایط نامساعد جوی، امکان بازسازی آن وجود ندارد درحالی که ساختمان تازه احداث بنیاد مسکن در پایین تر از میدان شهداء در طول بارندگی های اخیر، کار احداث خود را ادامه داده است.

 

تنها باید گفت که امیدواریم سرنوشت میدان مولوی پاوه ، سرنوشت میدان شهدا، این شهر،را که شوراي شهر وعده نصب المان در خرداد سال 1394 را به مردم داده بود ، به خود نگیرد و بیشتر از این که مردم و مسافران چهره گونی زیباتر از میدان قبلی را ببینند، چهره جدید آن را نظاره گر باشند.

 

گفتني است بر اساس شنيده ها كار احداث و بازسازي اين ميدان هم به صورت اماني است كه تنها توسط خود شهرداري بايد بازسازي گردد.

 

در پایان هم تصاویری از این میدان را در طول 4 دهه گذشته انتشار خواهيم داد.

 

 

در زمان تخریب و اقدام به بازسازی

 

در زمان فعلی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد