پیشوا ولدبیگی پایه اول دبستان باوزن۵۴کیلو گرم، چگونه دونده شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295862|22:02 - 1395/12/25
نسخه چاپی
پیشوا ولدبیگی پایه اول دبستان باوزن۵۴کیلو گرم، چگونه دونده شد
دانش آموز پشوا ولدبیگی با وزن ۵۴ کیلوگرم حتی از نظر جثه نیزغیرقابل مقایسه با دانش آموزان دیگر است.

به گزارشهزار ماسوله، دانش آموز پشوا ولدبیگی با وزن ۵۴ کیلوگرم حتی از نظر جثه نیزغیرقابل مقایسه با دانش آموزان دیگر است.

 

این دانش آموز با آغاز سال تحصیلی جاری، با ورود به محیط آموزشی و کلاس از هرگونه فعالیت ورزشی خود را کنار میکشید و در فعالیت‌هایی گروهی وحتی فردی همواره فاصله میگرفت.

 

شاید توصیف این دانش آموز با دیگر دانش آموزان در مستقل بودن آن بود، همواره تنهایی را در پیش می گرفت و عاری از هرگونه رفتار و اخلاق دانش آموزان هم سن و سال خود می بود.

 

تا اینکه پس از مدتی، معلم مربوطه این دانش آموز با بهره گیری از تخصص و راهکارهای علمی و عملی در علم تربیت بدنی و روانشناسی ورزشی این دانش آموز را چنان متحول می سازد که قبل از ساعت ورزش کلاس، شروع به دویدن در محیط مدرسه نموده و خود را جزئی از ورزش دوستان کلاس می داند.

 

هم اکنون و با همین منوال، که مهمترین راه برای کاهش وزن ، افزایش فعالیت بدنی است، ورزش کردن منظم و روزانه این دانش آموز باعث سوزانده شدن کالری می شود و مانع بازگشت اضافه وزن خواهد شد.

 

در پی تغییر رفتار و افزایش فعالیت جسمانی این دانش آموز در آموزشگاه روستای نوریاب، پدر پیشوا هم با خوشحالی به مدرسه مراجعه نموده واز زحمات معلم مربوطه آقای کمال فتاحی نهایت تشکر و قدردانی را نموده ومراتب رضایتمندی خود راتقدیم ایشان نمودند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد