از سرمای زیر صفر در روستای هانی گرمله پاوه تا نبود نفت در این روستا/گلایه اهالی این روستا از نبود نفت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295753|02:04 - 1395/12/01
نسخه چاپی
از سرمای زیر صفر در روستای هانی گرمله پاوه تا نبود نفت در این روستا/گلایه اهالی این روستا از نبود نفت
کمبود نفت در روستای هانی گرمله پاوه، اهالی این روستا را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، برخی از ساکنین روستای هانی گرمله پاوه با تماس با پایگاه خبری تحلیلی هزارماسوله، از کمبود نفت گلایه کرده و خواستار رفع این کمبودات از مسئولین شدند.

 

با سرد شدن هوا و بارش شدید و سنگین برف در روزهای اخیر،نفت سفید در روستای هانی گرمله پاوه کمبود پیدا کرده است و بنا به اخبار موثق رسیده از این روستا، دوره توزیع نفت سفید ، دوره های طولانی را شامل می شود.

 

یکی از اهالی این روستا که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار ما می گفت: تنها سوخت قالب منازل مردم این روستای دور افتاده نفت می باشد، که در این فصل سرد سال، متاسفانه این نفت جهت گرمایش منازل در روستا با کمبود همراه است.

 

وی افزود: توزیع نفت هم که به صورت سهمیه بندی در روستا می باشد، اما متاسفانه، سهمیه هر بار توزیع نفت هم به صورت محدود می باشد که مصرف آن در مدت زمان خاصی به اتمام می رسد.

 

وی گفت: برای دریافت کوپن جدید سهمیه نفت، متاسفانه این فواصل زمانی که موظف به توزیع نفت با کوپن مشخص خواهند بود به طول می انجامد و تنها در این بین، مردم متضرر می شوند.

 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از خانوارهایی هم که در روستا سکونت دارند، کوپن نفت را برای آنها تعیین نمی کنند و برخی از اهالی این روستا هم که در سروآباد سکونت دارند، سهمیه توزیع نفت را دارند و این نفت آنها را به فروش می رسانند.

 

وی می گفت: اکنون این روستا بیش از 300 خانوار و با جمعیت یک هزار نفری می باشد که در چند روز اخیر هم با وجود بارش های سنگین برف، راه ارتباطی روستا به مرکز شهرستان نیز برای چند روز مسدود شد.

 

وی گفت: تعداد محدودی از اهالی روستا نیز هستند که اقدام به فروش نفت سهمیه ای خود می کنند، و این در حالی است که به وسیله کپسولهای گاز و یا وسایل گرمایشی الکترونیکی اقدام به گرم کردن منازل خود میکنند.

 

وی برخی شایعات موجود را براساس کذب خواند و گفت: من به عنوان یک سرپرست خانوار، و با توجه به سهمیه نفت برای دوره ای مشخص، هیج وقت اقدام به فروش نفت خود و فرزندانم به دیگران را نخواهم کرد.

 

وی در پایان افزود: اکنون مردم این روستا نزدیک به 40 الی 50 روز نفت سفید را دریافت نکرده اند و این در حالی است که زمان توزیع نفت به صورت مشخص و عادلانه نمی باشد.

 

یکی دیگر از اهالی این روستا به خبرنگار ما گفت: من خود ساکن شهر پاوه هستم اما با تماس با اقوام و فامیلان نزدیک خود در روستا از نبود نفت ناراضی هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد