وباز هم گزارشی ارسالی از شهروند خبرنگار؛

چاله های خیابان، زخمی بر چهره شهر پاوه+تصاویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295732|16:33 - 1395/11/27
نسخه چاپی
چاله های خیابان، زخمی بر چهره شهر پاوه+تصاویر
وضعیت نامناسب آسفالت برخی خیابان ها و کوچه های شهر پاوه رفت و آمد وسایل نقلیه را دشوار کرده است.

به گزارشهزار ماسوله، وضعیت نامناسب آسفالت برخی خیابان ها و کوچه های شهر پاوه رفت و آمد وسایل نقلیه را دشوار کرده است.

 

برخی از کاربران سایت، با ارسال تصاویری از وضعیت نامناسب خیابانها و کوچه های شهر پاوه، در پی مشکل در تردد وسایل نقلیه اظهار نارضیاتی کردند.

 

در این باره یکی از شهروندان شهر پاوه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: چندین روز است که چاله های سطح خیابان های پاوه به عنوان یکی از معضلات اساسی می باشد و این امر نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

 

شیرزاد اسکات افزود: وجود چاله های فراوان باعث شده است تا خودروها دچار نقص فنی شده و به تعمیر نیاز پیدا کنند.

 

وی ادامه داد: از طرفی گاهی اوقات هم وجود این چاله ها باعث بروز تصادفات در حرکتهای مارپیچ به جهت جلوگیری از ضربه وارد آمدن به خودرو خواهد شد.

 

وی گفت: انتظار داریم که شهرداری نسبت به لکه گیری خیابان ها و رفع چاله های سطح شهر اقدام اساسی انجام دهد.

 

هزارماسوله: گرچه چندی پیش وعده روکش آسفالت خیابانهای شهر پاوه و عدم اجازه حفاری و کنده کاریها پس از آن، توسط شهردار پاوه برای روزهای آینده تا قبل از سال، داده شد، و این نیز با در نظر گرفتن اقدامی مثبت و پسندیده، اما چرا اکنون باید شهروندان تا قبل از آغاز روکش این آسفالت، در تردد با خودروهای خود، با مشکل مواجه باشند.

 

شهردار پاوه در گفتگویی در خرداد ماه سال جاری در خصوص لکه گیری های سطح شهر گفته بود: با اینکه چهره شهر با اقدامات گوناگون عمرانی تغییر می کند، اما لکه گیری، آسفالت و بهسازی معابر به لحاظ تاثیرگذاری بر چشم انداز و فضای ظاهری شهر مورد توجه و تاکید اینجانب  است.

 

وی ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان عنوان کرده بودو می گفت:این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه و عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد.

 

تصاویر ارسالی از کاربران سایت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد