شهروند خبرنگار/

خاکی بودن کوچه های شهرک ظفر پاوه، معضل جدی ساکنین/کوچه هایی که تشنه آسفالت هستند ولی شهرداری اقدام نمی کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295376|20:48 - 1395/09/12
نسخه چاپی
خاکی بودن کوچه های شهرک ظفر پاوه، معضل جدی ساکنین/کوچه هایی که تشنه آسفالت هستند ولی شهرداری اقدام نمی کند
سخن مردم: کوچه هورامان سوم در شهر ظفر پاوه، متاسفانه با بارش کمترین باران، این کوچه پر از آب شده و سبب مشکلاتی برای ساکنین شده است.

به گزارشهزار ماسوله، ساکنین شهرک ظفر پاوه در پی ارسال تصاویری به سایت خبری تحلیلی هزارماسوله خواستار رسیدگی شهرداری به وضعیت نابه سامان کوچه هورامان سوم شدند.

 

یکی از معضلات مهم و اساسی در هر شهرستانی نبود آسفالت خیابان ها و کوچه ها است که موجب نارضایتی ساکنین می شود، آسفالت خیابانها و کوچه ها از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری است که بنا به ارائه دادن خدمات شهری باید انجام دهد.

 

یکی از ساکنین کوچه هورامان سوم در شهرک ظفر پاوه در خصوص وضعیت کوچه خاکی و نابه سامان خود به خبرنگار ما می گفت: این کوچه که جزء حواشی شهر محسوب نبوده پس از گذشت چندین سال که کوچه های اطراف آسفالت شده اند، علاوه بر منظره نامناسب آن با خاکی بودن، سبب بروز مشکلاتی نیز برای ساکنین این محل شده است.

 

میلاد حسینی افزود: با آغاز فصل بارش ها، این کوچه به شکل گل در آمده و عبور و مرور و رفت و آمد برای ساکنین مشکل می شود که سبب نارضایتی آن ها شده است.

 

وی گفت: در پی این بارندگی ها ، چاله های کوچک و بزرگی به وجود آمده است که رانندگان در این چاله ها گیر می کنند و به طبع مشکلاتی برای آن ها به وجود می آید.

 

وی ادامه داد: اینجانب به نمایندگی از مردم شریف ومحترم قسمتی از شهرک ظفر(کوچه هورامان سوم)از شهرداری محترم شهر پاوه تقاضامندیم اقدامات لازم جهت رفاه حال همشهریان عزیز راهرچه سریعترمبذول فرمایند.

 

وی در پایان گفت: تصاویری از وضعیت اسف بار این محله را به نمایش میگذارم و قضاوت را به مردم و به وجدان مسئولین محول مینمائیم.

 

یکی دیگر از ساکنین کوچه به خبرنگار ما می گفت: متاسفانه مسئولان در این شهر به این شهرک و کوچه ما توجهی ندارند.

 

وی افزود: به دلیل عدم آسفالت و خاکی بودن کوچه، با بارش باران این کوچه پر از گل و لای می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد