شهرداری، بی تفاوت به مشکلات مردم پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295359|21:21 - 1395/09/08
نسخه چاپی
شهرداری، بی تفاوت به مشکلات مردم پاوه
شهرداری پاوه با یدک کشیدن ارائه خدمات شهری، نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت است.

 

به گزارشهزار ماسوله، شهر پاوه با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر، هم چنان از یک سری از مشکلات در حوزه خدمات شهری رنج می برد و معلوم نیست تا کی باید مردم تاوان این بی مسئولیتی ها را بدهند.

 

کوچه های خراب در بعضی از محلات و گاها تبعیض در مرمت آنها نسبت به کوچه های همجوار، عدم احداث پارک سلامت در سراب هولی پاوه و تعطیلی تخریب ساختمان متروکه بهداشت، عدم احداث ایستگاه آتش نشانی شماره دو، نصب سرعت گیرهای بدون علائم، ساخت بناهایی بر روی جداول، آسفالت خراب برخی از نقاط خیابان های سطح شهر و چندین موارد دیگر در حوزه شهری، از مواردی است که در پاوه جهت مرتفع نمودن مشکلات مردم نیاز به پیگیری دارند که حل این مشکلات به ماههای آینده و یا سالهای آینده از زمان تصویب آنها موکول می گردد.

 

شهروند خبرنگاری با ارسال تصاویری مبنی بر عدم رسیدگی شهرداری به خیابان جنب مدرسه قدس شاهد که محلی پر تردد برای دانش آموزان می باشد اظهار گلایه کرد.

 

وی به خبرنگار ما می گفت: گرچه چندین مرتبه مشکل این خبابان را به شهرداری انتقال داده ایم، اما متاسفانه تاکنون هیچ رسیدگی را نداشته اند و هر لحظه امکان وقوع حوادث غیرمترقبه آن افزایش می یابد.

 

وی گفت: دیوار آتش نشانی پاوه ، مشرف بر خیابان زمین شهری جنب مدرسه قدس شاهد، به سبب به وجود آمدن ناهمواری هایی در آن، امکان بروز حادثه را افزایش داده است.

 

وی ادامه داد: طول عمر این دیوار که به چندین دهه می رسد، اکنون با فشار و حجم زیاد ماشین های سنگین آتش نشانی و شهرداری پاوه در محوطه این مکان، باعث به وجود آمدن ناهمواری هایی در آن شده است که احتمال بروز حادثه را دو چندان کرده است.

 

یکی دیگر از ساکنین محل می گفت: این مسیر که مسیر پر تردد دانش آموزان به چندین مدارس پاوه است، در صورت عدم پیگیری و اصلاح آن ، باعث مشکلاتی برای مردم می شود.

 

وی با بیان اینکه باید علاج واقعه را قبل از آن کرد گفت: چندین بار در این رابطه خواست خود را به شهرداری پاوه اعلام کرده ایم ولی تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

 

وی افزود: علاوه بر این مشکل، جاری شدن آب این مکان، بر روی جاده مدارس، و با آغاز فصل سرما، اکنون این جاده به یخ و یخبندان تبدیل شده است که نه تنها، تردد برای دانش آموزان سخت شده است، تردد خودروهای شخصی نیز با مشکل مواجه است.

 

گفتنی است که انجمن اولیاء و مربیان یکی از مدارس نیز در این خصوص خواستار رفع این مشکل شدند.

 

هزارماسوله:امیدواریم این موضوع که در شهرداری پاوه به یک حلقه مفقوده تبدیل شده است ، قبل از آنکه باعث خسارات جانی و مالی برای مردم شود، نظارت و پیگیری آن در دستور کار جدی قرار بگیرد.

 

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد