شهروند خبرنگار/

آغاز فصل سرما همزمان با شروع به کار دیوار بنیاد مسکن پاوه/از درست نشدن این دیوار تا ایجاد مشکلاتی دیگر برای شهروندان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295251|18:07 - 1395/08/22
نسخه چاپی
آغاز فصل سرما همزمان با شروع به کار دیوار بنیاد مسکن پاوه/از درست نشدن این دیوار تا ایجاد مشکلاتی دیگر برای شهروندان
در پي ريزش ديوار بنیاد مسکن پاوه واقع در خیابان ارشاد اسلامی و مسدود شدن این خیابان ، علاوه بر نارضایتی ساکنان این محل در به وجود اوردن مشکلات خاص، باعث ایجاد ترافیک سنگینی در تنها مسیر اصلی مردم فرهنگیان و زمین شهری به مرکز شهر شده است.

به گزارشهزار ماسوله، طبق گزارشات ارسالی از مردم پاوه، مبنی بر اینکه هنوز پس از گذشت یک سال از ریزش دیوار بنیاد مسکن، مشکلات این دیوار برای شهروندان همچنان پا برجاست.

 

حادثه ریزش دیوار بنیاد مسکن پاوه ساعت 21:20 روز چهارشنبه 15 مهر ماه که گودبرداري و عميق نمودن محل احداث آن و بوجود آمدن اختلاف سطح خیابان با عمق محل اين پروژه باعث وقوع ان شد، فرماندار شهرستان پاوه در محل وقوع حادثه در گفتگویی با خبرنگار ما سهل انگاري پيمانكار ، مهندس ناظر و كارفرما را باعث ريزش این ديوار دانست و گفت: در کمترین زمان ممکنباید دیوار فروریخته تخلیه و بازسازی آن نیز باید ظرف 48 ساعت دیگر، گرچه بازسازی آن به بیش از 10 روز آینده به طول می انجامد،انجام گیرد.

 

زمين محل حادثه، با توجه به گودبرداري و عميق نمودن محل احداث آن و اختلاف سطح خیابان با عمق محل اين پروژه متاسفانه منجر به ریزش ديوار واقع در خيابان ارشاد اسلامي با ارتفاع بيش از 10 متر مشرف بر اداره بنياد مسكن در خیابان امام محمد غزالی شد.

 

پس از آن پیمانکار و مهندس ناظر نیز با تسریع 5 ماهه در احداث آن، این دیوار مجددا در اسفند ماه نیز ریزش کرد و خوشبختانه تلفات جانی را به همراه نداشت.

 

اکنون پس از گذشتبیش از سیزده ماهاز آن حادثه، که عملا منجر بهمسدود شدن خیابان ارشاد اسلامی پاوهگردیده است، علاوه بر آنکه موجب نارضایتی ساکنان خیابان ارشاد اسلامی به جهت به وجود آمدن مشکلات عدیده در این خیابان شده و همچنین باعث به وجود آمدنترافیک سنگینیدر خیابان امام محمد غزالی که همه روزه برای شهروندان مشهود است، شده است.

 

اکنون نیز پس از گذشت این مدت، وهمزمان با آغاز فصل سرما، مسئولین تازه به این به فکر افتاده اند که این دیوار باید مجددا احداث شود.

 

اقدام دوباره پیمانکار پس از فصل گرما، و اکنون همزمان با اغاز فصل سرما از یک طرف و رعایت نکردن موارد ایمنی نیز ار طرف دیگر همچون قطع کردن کابل های برق از طرف دیگر، تنها به مشکلات مردم می افزاید.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد