شهروند خبرنگار/

وجود محرومیت همچنان بر چهره برخی از محلات پاوه/گله مندی اهالی محله پایینتر از میدان بسیج از کوچه نامناسب

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295236|23:28 - 1395/08/17
نسخه چاپی
وجود محرومیت همچنان بر چهره برخی از محلات پاوه/گله مندی اهالی محله پایینتر از میدان بسیج از کوچه نامناسب
در پی تماس یک شهروند مبنی بر وضعیت نامناسب کوچه محل زندگی خود با این پایگاه خبری ، اظهار نارضایتی اهالی محل را اعلام کرد.

به گزارشهزار ماسوله، در پی تماس یک شهروند مبنی بر وضعیت نامناسب کوچه محل زندگی خود با این پایگاه خبری ، اظهار نارضایتی اهالی محل را اعلام کرد.

 

کوچه شهید بهرام مولودی در زمین شهری پاوه ، کوچه ای است که با وضعیت نامناسب آن باعث ایجاد نارضایتی برای اهالی محل شده است به طوری که با توجه به آنکه شهرداری هیچ اقدامی برای بهسازی آن نمی کند خواستار رسانه ای شدن این مشکل شدند.

 

یکی از ساکنین این محله در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص وضعیت به وجود آمده می گفت: کوچه شهید بهرام مولودی واقع در پایین تر از میدان بسیج به نوعی به یک متروکه تبدیل شده است و تردد مردم در این مکان باسختی صورت میگیرد.

 

ابوبکر مولودی افزود: نامه نگاریهای هم از سوی اهالی محل با ارگان های مربوطه و شهرداری در خصوص رفع این مشکل صورت گرفته و وعده هایی هم داده شده اما تا کنون عملی نشده است.

 

وی ادامه داد: طی چندین بار نیز در این خصوص به شهرداری پاوه مراجعه کرده ایم اما کسی جوابگو نیست یا با وعده های مکرر امروز و فردا می کنند.

 

وی می گفت: با توجه به فرارسیدن فصل بارش ها، با کوچکترین بارش باران خاک این کوچه فرسایش یافته و به قسمتهای پایینتر کوچه سرازیر می شود.


وی افزود: این در حالی است که ما در حاشیه شهر نمی باشیم و در محله پایین تر از میدان بسیج هستیم.

 

به گزارش هزارماسوله با نزدیک شدن به فصل بارش ها؛ ضروری است که شورا و شهرداری به چهره شهر و و مرمت کوچه ها و آسفالت های خیابان ها ، بیش از پیش رسیدگی نمایند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد