در محرومیت مرزنشینان از پخش زنده مسابقات فوتبال؛

شهاب نادری:محروم ماندن جوانان از تماشای مسابقات، شایسه این ملت نیست/قطعا این بحث را به صدا و سیما و وزیر تذکر خواهم داد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294981|07:08 - 1395/06/31
نسخه چاپی
شهاب نادری:محروم ماندن جوانان از تماشای مسابقات، شایسه این ملت نیست/قطعا این بحث را به صدا و سیما و وزیر تذکر خواهم داد
شهاب نادری گفت: به همین دلیل صداو سیما این مسابقات را که شهرستان های مرزی می توانند زودتر دریافت کنند ، قطع کرده و این هم شایسته این ملت نیست که جوانان این مرز از تماشای مسابقات محروم بمانند.

به گزارشهزار ماسوله، بنا بر اخبار واصله در حین پخش مسابقات فوتبال جام ملتهای اروپا ۲۰۱۶،در نیمه ای از پخش این مسابقات بصورت زنده از شبکه سوم سیما و شبکه ورزش بدلایلی بسیاری از شهرهای مرزنشین از مشاهده این مسابقات به صورت زنده محروم شدند در حالی که در مرکز کشور و شهرهای مرکزی استان این مسابقات بصورت زنده و مستقیم پخش  می شد و مرزنشیان از مشاهده زنده این مسابقات محروم و هیچ مسئولی پیگیر این موضوع نشد.

 

این روند در ادامه پخش مسابقات فوتبال لیگهای معتبر ادامه پیدا کرد و شهرستانهای مرزی همچون پاوه از مشاهده پخش زنده این مسابقات محروم ماندند، به طوری که این شهرستان های مرزی ، قادر به تماشای این مسابقات نبودند و به جای آن در زمان بازی ها، فیلم های سینمایی و یا برنامه های دیگر پخش می شود.

 

بدون شک مخاطبان فوتبال دوست در این شهرستانها هم به مانند همه ایرانی ها این حق را دارند که به تماشای بازی های مسابقات تیم ملی بنشینند و شاید بهتر باشد مسئولین هر چه زودتر راه حلی برای این پخش تلویزیونی این شهرستان های غالبا محروم و کم امکانات که تماشای فوتبال از معدود تفریحات سالمشان به شمار می رود، پیدا کنند.

 

در این باره نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: این مشکلی است که در صدا و سیما به وجود آمده است.و احساس بر این است که صداو سیما برای تماشای لیگ اروپایی ، این مسابقات را به فروش می رسانند.

 

شهاب نادری گفت: بخاطر آنکه صداو سیما پخش این مسابقات را از نقاط مرزی دریافت کرده و هم اینکه این مسابقات در شهرستان های مرزی زودتر دریافت می شوند، صداو سیما در جهت پوشش این موضوع اقدام به قطع این مسابقات کرده است.

 

وی گفت: به همین دلیل صداو سیما این مسابقات را که شهرستان های مرزی می توانند زودتر دریافت کنند ، قطع کرده و این هم شایسته این ملت نیست که جوانان این مرز از تماشای مسابقات محروم بمانند.

 

وی تصریح کرد: قطعا این بحث را به صدا و سیما و وزیر تذکر خواهم داد.

 

وی در پایان گفت: با محروم ماندن مناطق مرزی از دیدن این مسابقات، و این اقدام، تعادلات و توازن منطقه ای برای شهرستان های مرزی برقرار نمی شود.

 

 نادری افزود: حتما باید صدا و سیما این تعادل را در کشور برقرار و با مدیریتی قوی این برنامه ها را در جهت تعادل پوشش دهد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد