جنگل‌ها و مراتع منطقه تپه هوله روستای دشه پاوه طعمه حریق شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294951|17:13 - 1395/06/23
نسخه چاپی
جنگل‌ها و مراتع منطقه تپه هوله روستای دشه پاوه طعمه حریق شد
جنگل‌ها و مراتع روستای دشه پاوه دیروز طعمه حریق شد و پس از مهار چندین ساعته آن، امروز نیز مجددا منطقه تپه هوله طعمه حریق شد.

به گزارشهزار ماسوله، جنگل‌ها و مراتع روستای دشه پاوه دیروز طعمه حریق شد و پس از مهار چندین ساعته آن، امروز نیز مجددا منطقه تپه هوله طعمه حریق شد.

 

هر ساله مراتع و جنگل های زیادی از شهرستان پاوه به دلایل مختلف طعمه حریق می شود که این آتش سوزی ها با توجه به توپوگرافی خاص خود، در مناطق صعب‌العبور انجام می شود که برای مقابله با آن نیازمند واکنش سریع خواهد بود.

 

در این دو ماه اخیر مراتع و جنگل های زیادی از شهرستان پاوه طعمه حریق شد که با کمک جوانان این آتش مهار گردید.

 

رئیس اداره منابع طبیعی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز مراتع و جنگل های منطقه تپه هوله روستای دشه در آتش سوخت.

 

یادگار غالبی با بیان اینکه هنوز میزان سخته شدن مراتع این روستا مشخص نیست افزود: آتش این منطقه به دشت در حال افزایش است.

 

وی ادامه داد: 20 نفر از نیروهای این سازمان را بلافاصله پس از اطلاع از حریق در این مراتع ، به این منطقه اعزام کردیم.

 

عرفان رشیدی از دوستداران محیط زیست که هر لحظه آمادگی لازمی را در مهار آتش در هر نقطه از استان دارد نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در آتش سوزی مراتع منطقه روستای دشه، تیمی از دوستداران محیط زیست به این منطقه جهت اطفاء حریق حاضر شدند.

 

وی افزود: با وجود نیروهای مردمی در اطفاء حریق در این منطقه، متاسفانه آتش در حال افزایش است و از مردم درخواست داریم که ما را در خاموش کردن آتش و جلوگیری از پیشروی آن کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه این مراتع که دیروز طعمه حریق شده بودند و پس از چند ساعت مهار گردید ادامه داد: امروز با حریق مجدد مراتع این روستا، این آتش هم اکنون به شدت درحال پیشروی است و امیدواریم که هر چه زودتر با کمک نیروهای مردمی خاموش گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد