بخشدار نوسود خبر داد:

رفع مشکل قطعی آب در روستای هانی گرمله پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294853|18:38 - 1395/06/07
نسخه چاپی
رفع مشکل قطعی آب در روستای هانی گرمله پاوه
بخشدار نوسود در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: مشکل قطعی آب شرب روستای هانی گرمله رفع گردید.

به گزارشهزار ماسوله، در چند روز اخیر آب شرب روستای مرزی هانی گرمله پاوه ، به دلیل از کار افتادن شناور پمپ چاه آب قطع شده بود که پس از آن طرح آبرسانی سیار به این روستا امکان پذیر گردید.

 

پس از آن گزارشی ازمشکل قطعی آب شرب این روستادر راستای مرتفع نمودن آن در این سایت خبری تحلیلی انتشار یافت .

 

بخشدار نوسود در گفتگویی با خبرنگار ما در این خصوص اظهار کرد: آب شرب روستای هانی گرمله که در چند روز اخیر بدلیل از کار افتادن شناور پمپ چاه آب شرب آن قطع گردیده بود، رفع گردید.

 

مصطفی زاده افزود: با توجه به اطلاع شورای محترم روستای هانی گرمله در پی کاهش آب شرب روستا، بلافاصله با همکاری مسئول آبفار شهرستان در کمتر از 48 ساعت به تعمیر آن اقدام کردیم.

 

وی گفت: در زمان قطعی آب شرب این روستا، طرح آبرسانی سیار را برای مردم انجام دادیم که از همکاری مردم هانی گرمله و رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی پاوه تقدیر و تشکر داریم.

 

وی ادامه داد: بعد از 24 ساعت پیگیری و حضور به موقع کارشناسان متخصص در چاه آب شرب این روستا و اقدام به تعمیر آن، اکنون هیچ گونه مشکلی را از آب شرب هانی گرمله نداریم.

 

وی در پایان گفت: با توجه به کمبود آب شرب ، توصیه ما این است که در راستای بهینه آب و درست مصرف کردن آن صرفه جویی لازم را داشته باشند.

 

رئیس شورای روستای هانی گرمله نیز در این باره به خبرنگار ما گفت: از مسئولین خصوصا بخشدار نوسود و رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه که در اسرع وقت مشکل قطعی آب شرب هانی گرمله را مرتفع کردند، تقدیر و تشکر دارم.

 

عثمان امینی افزود: در اسرع وقت مشکل قطعی آب این روستا مرتفع گردید و اکنون هیچ گونه مشکلی از آب شرب روستا نداریم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد