آرش رضایی: خیابان ارشاد اسلامی بصورت یک طرفه باز شد/خشنودی: تردد در این خیابان منوط به تعهد کتبی اداره بنیاد مسکن در عدم وقوع هر حادثه ای است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293887|22:44 - 1394/11/14
نسخه چاپی
آرش رضایی: خیابان ارشاد اسلامی بصورت یک طرفه باز شد/خشنودی: تردد در این خیابان منوط به تعهد کتبی اداره بنیاد مسکن در عدم وقوع هر حادثه ای است
رئیس اداره راهنمایی و رانندگی گفت: اداره بنیاد مسکن پاوه اگر تعهد مکتوب خود را در عدم وقوع هر گونه اتفاق و حادثه ای ارائه دهند، و در صورت بروز هر گونه مشکل ، مهندسین بنیاد مسکن جوابگو باشند، ما نیز هیچ مشکلی نداریم و این مسیر را بازگشایی خواهیم کرد.

به گزارشهزار ماسوله، دیوار بنیاد مسکن پاوه ساعت 21:20 روز چهارشنبه 15 مهر ماه سال جاری ، با گودبرداري و عميق نمودن محل احداث آن و بوجود آمدن اختلاف سطح خیابان با عمق محل اين پروژه باعث وقوع ریزش آن شد.

 

زمين محل حادثه، با توجه به گودبرداري و عميق نمودن محل احداث آن و اختلاف سطح خیابان با عمق محل اين پروژه متاسفانه منجر به ریزش ديوار واقع در خيابان ارشاد اسلامي با ارتفاع بيش از 10 متر مشرف بر اداره بنياد مسكن در خیابان امام محمد غزالی شد.

 

اکنون پس از گذشتجهار ماهاز آن حادثه، که عملا منجر بهمسدود شدن خیابان ارشاد اسلامی پاوهو ایجاد ترافیکی سنگیندر خیابان امام محمد غزالی گردیده بود، خیابان ارشاد اسلامی ، بازگشایی و پروژه سنگین و ده روزی این دیوار که هنوز به طور کامل به مرحله اتمام نرسیده است ، با ساخت دیواری بتنی امکان تردد وساییل نقلیه را در خیابان پشت این دیوار فراهم کرده است.

 

در این بارهرئیس بنیاد مسکن پاوهدر گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دیوار بنیاد مسکن پاوه واقع در خیابان ارشاد اسلامی مشرف بر خیابان امام محمد غزالی در چند ماه قبل بر اثر گودبرداری ریزش کرد و اکنون نیز کار بازسازی آن هنوز به طور کامل انجام نشده است.

 

آرش رضایی افزود: قرار بر این بود که در این مدت به بتن ریزی دیوار حائل در خیابان ارشاد اسلامی اقدام کنیم که با توجه به برودت هوای سرد و این امکان که در دمای کمتر از 5 درجه ، بتن ریزی امکان پذیر نمی باشد میسر نشد.

 

وی با بیان اینکه در این مدت میزان درجه دما کمتر از 5 درجه سانتیگراد بود گفت: به همین دلیل کیفیت کار را فدای سرعت عمل در بازسازی آن که متعاقبا آن بتن کارایی خود را در کوتاه مدت از دست می داد، نکردیم .

 

وی ادامه داد: خیابان ارشاد اسلامی را که مسدود شده بود به صورت یک طرفه باز کردیم، و ان شاالله ظرف مدت 15 روز آینده نیز مقدار باقی مانده این دیوار که منجر به تعریض دو متری این خیابان می شود، بازسازی کامل آن انجام خواهد گرفت.

 

رضایی با بیان اینکه تردد در این خیابان نیز می تواند به صورت دو طرفه باشد گفت: احتیاط لازم باید در محل ریزش دیوار انجام گیرد و همچنین باید هماهنگی های لازمی را نیز با راهنمایی و رانندگی جهت تردد دو طرفه و یا یک طرفه به عمل اوریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تردد ماشین آلات سنگین منجر به ریزش مجدد قسمتهای دیگر این دیوار نخواهد شد گفت: به هیج وجه مشکل خاصی را با اینکه، مانعی را نیز با فاصله ای دو متری برای عدم نزدیک شدن خودروها به پشت این دیوار ایجاد کرده ایم، ندارد.

 

رئیس اداره راهنمایی و رانندگیشهرستان پاوه نیز در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: تردد و عبور و مرور شهروندان ، منوط به نداشتن هیج گونه مشکلی از این دیوار بنیاد مسکن است.

 

خشنودی افزود: در صورت وجود هر مشکلی ما از تردد خودروها جلوگیری به عمل می آوریم.

 

وی گفت: اداره بنیاد مسکن پاوه اگر تعهد مکتوب خود را در عدم وقوع هر گونه اتفاق و حادثه ای ارائه دهند، و در صورت بروز هر گونه مشکل ، مهندسین بنیاد مسکن جوابگو باشند، ما نیز هیچ مشکلی نداریم و این مسیر را بازگشایی خواهیم کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد