اسامی و بیوگرافی مختصری از لیست کامل کاندیداهای ثبت نام شده انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات +تصاویر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293722|11:32 - 1394/10/05
نسخه چاپی
اسامی و بیوگرافی مختصری از لیست کامل کاندیداهای ثبت نام شده انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات +تصاویر
38 داوطلب در حوزه پاوه و اورامانات کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس دهم از تاریخ 28 آذر ماه تا 4 دی ماه اعلام کردند که به صورت اختصار ، بیوگرافی هر کدام از این کاندیداها در پی خواهد آمد.

به گزارشهزار ماسوله، 38 داوطلب در حوزه پاوه و اورامانات کاندیداتوری خود را برای انتخابات مجلس دهم از تاریخ 28 آذر ماه تا 4 دی ماه اعلام کردند که به صورت اختصار ، بیوگرافی هر کدام از این کاندیداها در پی خواهد آمد.

جوانترین این کاندیداها بهزاد صدری متولد 1364 و مسن ترین آنها نیز انور بیگامیری متولد 1330 می باشد.

شهاب نادری،متولد1354روستای زمکان-کارشناس ارشدمالی ومالیاتی-کارشناس ارشدمدیریت صنعتی-دارنده گواهینامه مدیریت بحران ازدانشگاه خواجه نصیر تهران-مدیریت تکنولوژی ازدانشگاه علامه طباطبایی تهران-مدیریت استراتژیک ازدانشگاه صنعتی امیرکبیر-مدرس دانشگاه-نامزد انتخابات مجلس نهم ونفردوم بااخذ20983رای.

وی در روز اول ثبت نامدر گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز به عنوان روز اول ثبت نام نمایندگی انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده و در محل حوزه پاوه اورامانات شروع به ثبت نام نمودم.

وی با بیان اینکه عده ای از افراد ،مجلس شورای اسلامی را ملک شخصی خود می دانند افزود: حضور ما در این عرصه در راستای مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی و ... است که ان شاالله بتوانم در این عرصه خوب عمل نمایم.

وی شعار خود را توسعه اقتصادی و اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: همواره مشکلات اصلی این مناطق اشتغالزایی بوده و ان شاالله با همین شعار به عرصه میدان خواهم آمد.

 

دکترمجید درویشی: اهل روستای هلول ثلاث باباجانی –دکترای تخصصی روانشناسی مشاوره ازدانشگاهU.P.Mمالزی-اشتغال درمطب خصوصی مشاوره درکرمانشاه و سازمان بهزیستی

ویدر گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: با توکل بر خداوند و حمایت و دلگرمی همشیه مردم بیدار منطقه اورامانات که سابقه نه دوره انتخابات در مجلس شورای اسلامی ومشارکت فعالانه را دارند، حضور پیدا کرده ام.

وی با بیان اینکه اکنون هیچ شعاری را اظهار نمی دارم افزود: صداقت، اصالت، عدالت، تعهد و تخصص چهار اصل اساسی است که می تواند ایجاد باور و اطمینان در بین مردم ایجاد کند.

وی گفت: اگر کسی در این عرصه به عنوان وکیل مردم حضور می یابد باید متفاوت از آنچه که قبلا بوده است عمل نماید .

وی ادامه داد: با کمال تاسف و با جرات بیان می کنم که آنچه که در بین ملت زمزمه خواهد شد در مورد عزیزانی که به عنوان نماینده تشریف برده اند شاید آنطور که باید و شاید است به مطالبات مردم رسیدگی نشده و انتظار نیز آن نیست که هرکس به عنوان نماینده وکیل مردم انتخاب شود کل سیستم اورامانات را به لحاظ مختلف تغییر دهد.

وی تصریح کرد: مردم با امید به صحنه انتخابات حضور می یابند و یک نماینده را برای دفاع از حق و حقوق خود انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: قانون و قانون مداری و تعهد پذیری در قبال قانون اصول تخصصی یک نماینده و قانون گذار است .

وی افزود:جایگاه و اهمیت نماینده در قانون اساسی به تفسیر ،توضیح داده شده است نماینده ای می تواند موفق باشد که در چارچوب قانون و براساس پاسخ به نیاز و مطالبات به حق مردم جواب داده و به مجلس وارد شود.

وی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی نماینده ای را خواهد پذیرفت که بتواند مطالبات خاص مردم را به دولت جهت حل و فصل وارد نماید.

وی تصریح کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مجلس امسال باید تخصصی و در تعامل با دولت باشد و نه در تقابل با ان.

 

 

مصطفی محمدی:متولد1341روستای هشمر-پاسداربازنشسته-نماینده ادوارمردم اورامانات درمجلس ششم وهفتم-عضوکارگروه نخبگان وسندچشم اندازبیست ساله کشوروکارگروه امورمجلس مواردخاص مجمع تشخیص مصلحت نظام.

سیدنوزاد سلیمانی:متولد 1354روستای نوریاب-ازجامعه فرهنگیان-لیسانس زبان انگلیسی-فوق لیسانس آموزش وپرورش ازدانشگاه علامه طباطبایی تهران

دکتر نعمت اله منوچهری:متولدبیستم مهرماه 1342شهرجوانرود-پزشک عمومی-رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان جوانرود وتربیت بدنی سپاه جوانرود-موسس ومدیرکلینیک درمان وترک اعتیاد رجعت سنندج-استاد دانشگاههای استان کردستان(علوم پزشکی،پیام نور،آزاد وعلمی کاربردی)-رئیس هیئت مدیره کلینیک شبانه روزی درمانی بهاران سنندج-مدیرکل خدمات درمانی نیروهای مسلح استان کردستان-کارشناس برنامه های زنده سیاسی واجتماعی صداوسیمای استان کردستان-نماینده فعلی مردم پاوه واورامانات-عضوکمسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی-مسئول ناظربیمه سلامت کشور

وی نیز درگفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دقیقا چهار سال پیش ما با قصد خدمتگزاری به ملت شریف اورامانات و با شعار عمل و دین مداری و مردم باوری و دفاع از حق و عدالت با تمام وجود به ثبت نام انتخابات مجلس نهم اقدام نمودم .

دکتر نعمت الله منوچهری افزود: اکنون پس از گذشت 4 سال با تمام توان و شبانه روزی ، شجاعت و شهامت ، چشمی بینا و زبانی گویا برای آنچه که این ملت خواهان آن هستند بودم.

وی گفت: تمام هستی و آرامش خود را نیز بر کار این نمایندگی و خدمتگزاری گذاشته ام.

وی ادامه داد: تمام وظایف نمایندگی را در تمام ابعاد انجام داده ام و چون حوزه نمایندگی پاوه و اورامانات با دیگر حوزه ها فرق دارد از جزئی ترین کارهای شهروندان تا کارهای کلان کشوری به نماینده ربط داده می شود.

منوچهری گفت: در طول این چهار سال وظیفه امانت داری خود را با پاکی و صداقت نسبت به ملت خوب انجام داده ام و با دفاع از حق و عدالت و مبارزه با تخلفات حضور داشته ام.

وی تصریح کرد: پس از گذشت 4 سال اکنون این امانت را به ملت تحویل و با کمال سادگی و صداقت تقدیم می کنم.

وی گفت: در دوران نمایندگی اینجانب دولت با وجود تحریم های غربی با کمبود اعتبارات مواجه بود که آن هم بر طرحهای اقتصادی و اشتغالزایی تاثیر بسزایی گذاشت.

وی دو ملاک ناظر بودن خداوند بر اعمال و رفتار ما و وجدان عمومی مردم در روئیت بر عملکرد نماینده و مقایسه اموال نماینده مجلس در قبل از رفتن به مجلس و بعد از اتمام دوره نمایندگی را برای ارزیابی عملکرد خود عنوان کرد و گفت: من الان به عنوان یک کاندیدای انتخابات مجلس دهم می گویم که اگر من خالصانه برای رضای خداوند و خدمتگزاری به مردم پا در این عرصه نهاده ام و اگر توان خدمتگزاری به مردم را دارم، مجددا ثبت نام می نمایم و در غیر این صورت که برای رضای خداوند و خدمتگزاری به مردم نباشد خواهان این نمایندگی نخواهم بود.

وی در پایان با بیان اینکه رای هر فرد در سرنوشت بقیه افراد موثر خواهد بود و سرنوشت کل ملت را تعیین خواهد کرد گفت: انتظار دارم که مردم با درایت و آگاهی و بصیرت و با شناختی که از کاندیداها و توانمنمدیهای آنان دارند، رای خود را داخل صندوق های اخذ رای بریزند.

 

-دکترمحمدنظیف محمدی:متولدهفدهم آذرماه 1357روستای که لی وتورکه پان جوانرود-دکترای حرفه ای پزشکی-رییس پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی سنندج(91-88)-رئیس بهداری پتروشیمی کرمانشاه(88-87)-رئیس مرکزبهداشت درمانی بخش کلاشی(86-85)-کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی واخذ16373رای

ویدر گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از رخدادهای سیاسی و اجتماعی مهم ما که در اسفند 94 اتفاق می افتد انتخابات مجلس خبرگان و مجلس دهم است .

وی افزود: بنا به فرموده امام راحل مجلس در راس همه امور است و به فرموده ایشان هم بنده به عنوان فرزند انقلاب و نظام احساس دین و تکلیف کرده و در این عرصه سیاسی و اجتماعی ورود کرده و ان شاالله افرادی به مجلس راه یابند که قانون اساسی را به عنوان میثاقی قبول داشته و با تبعیت از قانون اساسی گفتمان انها گفتمان انقلاب و نظام باشند.

محمدتقی رستمی:متولد1347 شهرجوانرود-فوق لیسانس حقوق خصوصی-ازجامعه فرهنگیان باسابقه 29سال خدمت درآموزش وپرورش.

محمدعلی رضایی:متولد1346 روستای پشتیلکه ازتوابع دهستان سرقلعه وجگیران سرپل ذهاب که ازسال 1359 تاکنون درشهرجوانرودسکونت دارند-فوق لیسانس مدیریت بازرگانی-جانبازوازفعالان اجتماعی-دارنده جایزه شورای اسلامی برتردردوران اصلاحات-عضوشورای اسلامی شهرجوانرود درادوار اول،دوم وچهارم.

سیدصوفی میرانی:متولد1342 روستای نسمه-کارشناس مدیریت دولتی-کارشناسی ارشدمدیریت اجرایی –دانشجوی دکترای مدیریتDBA- رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرباینگان وشهرستانهای پاوه وجوانرود-مشاور مدیرکل کمیته امدادامام خمینی (ره)استان کرمانشاه دراموراورامانات-مسئول آموزش وپژوهش اداره کل کمیته امداد استان کرمانشاه-کاندیدای انتخابات مجلس هشتم درحوزه پاوه واورامانات بااخذ19432رای.

عبدالرحمان رحمتی اصالتا اهل روستای دشه دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA مهندسی عمران گرایش مدیریت و پروژه و دانشجوی دکترای مدیریت کسب و کار است.

وی دبیر آموزش و پرورش سنندج و مدرس دانشگاههای سطح سنندج نیز می باشد.

قابل ذکر است که عبدالرحمن رحمتی بدلیل مشکل در مدرک کارشناسی ارشد MBA مهندسی عمران گرایش مدیریت و پروژه ، در حوزه پاوه و اورامانات حذف و در حوزه سنندج با تایید مدرک وی، ثبت نام شده است که متعاقبا می تواند با تغییر حوزه خود به پاوه و اورامانات در این عرصه به رقابت بپردازد.

نوری کریمی اهل روانسر دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی متولد 1363 است.

 

بهرام کرمی خواه نیز دانشجوی ترم آخر مقطع دکتری جغرافیا و برنامه ریزی شهری و دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا ژئومورفولوژی کارشناس قوه قضاییه در امورمحیط زیست ومحیط طبیعی وعضو انجمن شهرسازی ایران _انجمن ژئوپولتیک ایران_انجمن جغرافیدانان ایران_ انجمن جغرافیدانان جهان اسلام وانجمن سنجش از دور ایران وهمچنین دبیر جغرافیا وزمین شناسی دبیرستان های شهرستان جوانرودواز اعضای نخبگان شاهد وایثار گر كشور وعضو کارگروهای توسعه مناسب سازی محیط شهری وخانواده وبیداری اسلامی وهمچنین تحول در آموزش عالی مرکز دانش پژوهان کشور می باشد .

وی هم اکنون دبیر دبیرستان های شهرستان جوانرود و مدرس دانشگاه پیام نور ثلاث و تهران است.

در سوابق علمی – پژوهشی و اجرایی بهزاد صدریمی توان به تدریس در دانشگاه‌های سطح تهران، کردستان و اصفهان، عضویت در شورای زیرساخت بانک بین‌المللی پارسه (در شرف تأسیس) و دعوت به سخنرانی از دانشگاه لندن در سال ۲۰۱۲ پیرامون بحث URBAN CHANGE IN IRAN اشاره کرد.

مهندس صدریمتولد 1364 دارای دو مدرک بین المللی زبان تافل و تولیمو و صاحب تألیفات متعدد در مجلات داخل و خارج از کشور می باشد و سخنرانی در سمینارهای متعدد ملی و همچنین مدیریت دهها پروژه شهری در کشور را می توان از کارنامه این جوان و نخبه اوراماناتی برشمرد.

کیومرث مرادی اصالتاً اهل شهرستان ثلاث باباجانی و دارای مدرک کارشناس ارشد رشته مدیریت آموزشی است.

مرادی متولد سال ۱۳۵۹ و سابقهمدیریت در بازارچه های مرزی شیخ صله و شوشمیرا در کارنامه ی خود دارد.

نریمان رحمانی دانشجویی دکترای مدیریت ورزشی و دارای مدرک کارشناسي ارشد دانشگاه بین المللی قشم تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی دبیر شورای راهبردی ورزش و جوانان استان کرمانشاه،کارشناس مسابقات و اردوهای ورزشی بوده است.

وی معاون اداره تربیت بدنی شهرستان پاوه ، رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان پاوه، رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرود
٫ سرپرست هیات ووشو شهرستان جوانرود، مسئول نظارت و ارزیابی هیاتهای ورزشی استان کرمانشاه٫ کارشناس مسابقات و اردوهای ورزشی و بازرس ویژه باشگاههای خصوصی استان کرمانشاه در سوابق کاری خود دارد.

 

دکتر نورالدین یوسفیمتولد سال ۱۳۴۹ در روستای کلاش شهرستان جوانرود و دارای کارشناسی ارشد و دکترای آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه های تهران وعلامه طباطبایی می باشد. وی علاوه بر تدریس در دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب، درخواست و پیگیری تاسیس دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود در سال ۱۳۸۷ را در کارنامه خود دارد که مجوز راه اندازی آن در سال ۱۳۹۰ از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر گردید و از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است.وی کارشناس رسمی دادگستری در امور ترجمه زبان انگلیسی، مترجم رسمی زبان انگلیسی قوه قضائیه، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری جوانرود، عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه و تدریس در این دانشگاه را در رزومه خود به همراه دارد.

یوسفیدارای ۶ تالیف در حوزه های آموزش زبان انگلیسی، دینی و زبان کردی و بیش از ۴۰ مقاله در ژورنال های معتبر و کنفرانس های ملی و بین المللی می باشد.

محمد عزیز محمدینیز متولد ۱۳۴۹ در روستای تازه آباد سریاس، دارای کارشناسی ارشد فقه شافعی ،  تالیفاتی از جمله :" قسم در فقه و حقوق " - "کلمه طیبه" - "علاج سحر و چشم و حسد و امراض روحی از قرآن و سنت "و "شرح حالی از مصنفین صحاح سته " را گرداوری کرده اند و هم اکنون در مدارس و دانشگاه جوانرود به کار تدریس اشتغال دارند .

شادمان میر صاحب متولد 1360 اصالتا اهل پاوه دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی .

 

انور بیگامیری ،زاده ی شهرستان پاوه با مدرک کارشناس ریاضی به عنوان موسس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و مدیریت این اداره به مدت دو سال و دارای ۵ سال سابقه بخشداری باینگان است.

 

لیلا حسینی:متولد 1360شهرجوانرودوفوق لیسانس الهیات ومعارف اسلامی ازدانشگاه رازی کرمانشاه ،عضوهیئت علمی ومسئول کارگزینی دانشگاه آزاداسلامی شهرستان روانسر

 

اسدالله دهچراغی:کارشناسی ارشد مدیریت و قائم مقام معاونت توسعه و برنامه ریزی بیمارستان امام رضا کرمانشاه،

 

عزیز ساسلی: متولد1348 شهرجوانرود-فوق لیسانی آموزش زبان وادبیات فارسی-ازجامعه فرهنگیان باسلبقه 28سال خدمت درآموزش وپرورش.

 

دکترحسن محمدی:دندانپزشک

 

جبار محمودی:متولد1361 روستای قلقله ازتوابع ثلاث باباجانی-دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و شاغل در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی.

 

عرفان صفری:متولد 1363 جوانرود-کارشناس ارشد علوم تربیتی-ازجامعه فرهنگیان که درمدارس تازه آبادثلاث باباجانی تدریس می کند.

 

سید فتح الله حسینی: متولد1340روستای دهسرخ جوانرود-فوق لیسانس حقوق-رئیس اداره بنیادشهیدشهرستان جوانرود-نماینده ادوار چهارم وهشتم مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی-عضوکمسیون عمران مجلس در ادوارچهارم وهشتم-مدیراموراجتماعی صداوسیمای استان کرمانشاه و مدیرکل هماهنگی استانها درشرکت مخابرات ایران.

 

ملا علی مرادی:متولد1355 روستای کیسله ثلاثباباجانی-لیسانس حقوق خصوصی-فوق لیسانس علوم قرآنی وحدیث-مدرس مدرسه علوم دینی امام شافعی جوانرود.

 

سالار خرمی: فوق لیسانس بهداشت محیط

 

دکترهیوا ویسی: متولدپانزدهم اسفندماه 1358 روستای خانه شور-دکترای زبان انگلیسی –مدرس دانشگاه رازی کرمانشاه درمقطع کارشناسی ووکارشناسی ارشد ودکتری-مدرس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه وعلوم انتظامی شیراز-مدرس دانشگاه آزاد درمقاطع کارشناسی وکارشناسی ارشد ودکتری-مدرس دانشگاه پیام نور درمقاطع کارشناسی ومدرس درآموزشگاههای زبان-دارای چاپ وترجمه کتاب"اینک خورشید ازغرب طلوع می کند"سال 1380 وچاپ مجدد1390-ترجمه کتاب"حقوق شهروندی"سال 1385وچاپ مجدد1391-تالیف کتاب"پیوند درزبان فارسی"سال 1387-ترجمه کتاب"بنیان سازی اجتماعی"باهمکاری دکتر ریاضی استاد دانشگاه ماکوری استرالیا سال1389-تالیف کتاب"نکات کاربردی(usage  notes)باهمکاری فردین نظری سال 1391-دارنده وارائه چندین مقاله علمی پژوهشی-تالیف کتاب خطرات ازبین رفتن زبان کردی درایران به زبان انگلیسی وچاپ درآلمان که مورد تشویق پروفسور یاموموتوازاعضای کمیته حفاظت اززبانها قرارگرفت-ویراستارانگلیسی مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه-شرکت درکنفرانس کشورهای امارات،ترکیه،بوسنی وهرزگوین،هندوستان وعراق  وارایه مقاله-مولف برتردانشگاه آزاد-پژوهشگر برتردانشگاه آزاد اسلامی در دوسال متوالی-عضو انجمن آموزش وزبان وزبانشناسی ایران وTELSIامارات وآسیا-نامزدانتخابات مجلس نهم دراورامانات (شایان ذکراست در آینده به بیوگرافی کاملتری از دکتر ویسی  اشاره خواهیم کرد)

 

سالم نادری صفت:متولد1354 تازه آبادثلاث باباجانی،فوق لیسانس ریاضی،عضوشورای شهرتازه آبادثلاث دردوره سوم ورئیس این شورابمدت سه سال،دارای 21سال سابقه درآموزش وپرورش.

 

امیدنادری:متولد1359روستای تازه آبادسریاس ازتوابع روانسر،فوق لیسانس علوم سیاسی،دانشجوی دکترای محیط زیست،مامورواحدHSE(ایمنی،بهداشت،محیط زیست)شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه

 

علی علی ویسی:متولد1361 روانسر،فوق لیسانس زمین شناسی

 

دکترجبارگوهری:متولد1353روستای جه وته ثلاث باباجانی،کارشناسی ارشد معماری وشهرسازی،دانشجوی دکترای شهرسازی،شهردار شهرهی آبادان،جوانرود وتازه آبادثلاث،دو دوره شهردارنمونه وتقدیر ازوی درکنگره شهرداران حامی صلح درایتالیا،دارای گواهینامه مدیریت کیفیت اروپاازترکیه،کارمندرسمی آموزش وپرورش وازفرزندان معظم شهدا،عضوکنونی شورای کلان شهرکرمانشاه،عضوشورای عالی استان وکشور،رئیس کمیسیون توسعه وعمران شورای عالی کشورو...

 

مصطفی محمودی:متولد1359روستای شرکان ازتوابع پاوه،فوق لیسانس جمعیت شناسی،دانشجوی دکترای جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران،سهامدار ومدیریکی ازشرکت های مهندسین مشاوره درتهران ومدرس دانشگاه های تهران

 

دکترمحمد رئوف قادری:متولد1342روستای گراب روانسر،فوق لیسانس تاریخ وتمدن اسلامی ،نماینده دوره پنجم مردم پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی،مشاورپارلمانی وزیربازرگانی،نایب رئیس کمیسیون اقتصادوبازرگانی مجلس،ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد بازسازی کل کشور. نماینده ایران در کنفراس جهانی بین المجالس در روسیه. رئیس گروه اعزامی بازگانی ایران به بنگلادش و افتتاح نماشیگاه بین المللی داکا،عضو کانون و مجمع نمایندگان ادواری مجلس، کارشناس ارشد سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و بین المللیصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 

مراد اسماعیلی متولد 1359  اصالتا اهل ثلاث باباجانی ، دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم قران و حدیث و دبیر آموزش و پرورش دبیرستانهای کرمانشاه است.

 

محی الدین محمدخانی:دارای مدرک دکتری و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی، مدرس دانشگاه

 

جمال کاریمتولد ۱۳۵۳ اهل روستای وراء از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه، دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران می باشد. وی از سال ۷۹ به عنوان مشاور حقیقی در زمینه طرح های شهری و روستایی فعالیت داشته و چندین پروژه های شهری و روستایی را در سطح شهرستان های سنقر و کلیایی، گیلانغرب، پاوه، روانسر و اسلام آبادغرب به سرانجام رسانده است.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد