تجلیل از مدال آوران مسابقات کشوری و آسیایی در پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 293476|01:16 - 1394/08/11
نسخه چاپی
تجلیل از مدال آوران مسابقات کشوری و آسیایی در پاوه
به پاس افتخار آفرینی برای ورزش پاوه از مدال‌آوران مسابقات کشوری و آسیایی تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارشهزار ماسوله، هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه به پاس افتخار آفرینی برای ورزش پاوه از مدال‌آوران مسابقات کشتی و کونگ فوی پاوه با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر و والدین مدال اوران و پیشکسوتان تجلیل و قدردانی کردند.

در این مراسم ابتدا رئیس هیئت کونگ فوی شهرستان پاوه در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت رشته های ورزشی در پاوه اظهار داشت: شهرستان پاوه در رشته های مختلف دارای استعدادهای بسیار خوبی است که در صورت حمایت می توانند در مسابقات کشوری بیش از پیش افتخار آفرینی کنند.

هوشیار عبدالله زاده ضمن تقدیر و تشکر از سینا امینی در کسب مقام های نخست غرب آسیا افزود: خوشبختانه ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف موفق به کسب مقام های نخست شده اند که انتظار می رود کسب این موفقیت ها همچنان ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش به عنوان اولین اهرم بازدارنده در روی آوردن جوانان به مسئله اعتیاد است تصریح کرد: متاسفانه ورزش در این شهرستان مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زحمات مربیان و حامیان این رشته ورزشی در شهرستان پاوه برای این ورزشکاران بخصوص خانواده های آنان قابل تقدیر است گفت: این درحالی است که گاها تامین هزینه های جاری سالن ورزشی برای برخی از خانواده های ورزشکار ما در پاوه با مشکل روبرو بوده و از طرف دیگر مشکل اعتبارات سازمان ورزش و جوانان پاوه نیز در حل مشکلات جزئی از قبیل سیستم گرمایشی سالنها بیش از پیش بر کم رغبتی جوانان ما در روی آوردن به رشته های ورزشی دامن می زند.

عبدالله زاده ضمن تشکر از نماینده پاوه در حمایت از ورزش و با تاکید بر حمایت تمام نمایندگان بر ورزش گفت: حمایت از جوانان این شهرستان در جهت ادامه دادن رشته های ورزشی و کسب مقام های برتر توسط ورزشکاران در مسابقات لازم و ضروری است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از والدین ، مسئولین ، مربیان ورزش، اصحاب رسانه و سینا امینی در کسب مدالهای طلا در غرب آسیا گفت: تجلیل از ورزشکاران شهرستان پاوه نباید تنها به کسب مقام های استانی و کشوری ختم شود بلکه باید ما شاهد کسب موفقیت های ورزشکاران ما در مسابقات آسیایی و جهانی نیز باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان پاوه نیز در این مراسم در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از هیئت های ورزشی پاوه در تلاش و زحمات آنان در راستای کسب موفقیت های بیشتر برای پاوه اظهار داشت: ان شاالله قهرمانان ما همچنان که این شهرستان را با کسب مقام های مختلف سرافراز نموده اند، همچنان در سالهای آتی نیز با تلاش های بیش از پیش شاهد کسب مقام های گوناگون در این شهرستان باشیم.

هیوا حسینی افزود: از والدینی که به تشویق و ترغیب فرزندان خود در فعالیت در رشته های ورزشی همت می گذارند و همچنین از کسانی که حامی این رشته ورزشی هستند و همچنین مربیان زحمت کشی بدون هیچ چشم داشت مادی در تمرینات ورزشی حضور یافته و اصحاب رسانه نیز در راستای بازتاب کسب موفقیت های ورزشکاران گام بر می دارند، تقدیر و تشکر ویژه ای داریم.

سعدی سپنجی نیز در این مراسم به اهمیت ورزش برای جوانان در عدم انحراف آنان به راههای گوناگون به بیان سخنانی پرداخت.

حرکت های رزمی ورزشکاران کونگ فوی پاوه نیز از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم به اجرا درآمد.

در پایان مراسم از چهار قهرمان شهرستان پاوه، آقای سینا امینی در کسب دو مدال طلای وزن 100 کیلوگرم مسابقات کشتی غرب آسیا، سهیل احمدی مقام اول مسابقات کونگ فو، سوران قمری مقام نخست مسابقات کونگ فوی کشوری و آریان رازقی با کسب مقام دوم مسابقات کونگ فوی کشوری موفق به کسب مدالهای گوناگون شدند تجلیل به عمل امد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد