در بازگشت سینا امینی به پاوه :

استقبال از قهرمان مسابقات کشتی غرب آسیا در پاوه

سرویس: ورزشیکد خبر: 293472|23:08 - 1394/08/09
نسخه چاپی
استقبال از قهرمان مسابقات کشتی غرب آسیا در پاوه
از سینا امینی کشتی گیر پاوه ای كه در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی غرب آسيا به ميزباني شهر بغداد موفق به كسب دو مدال طلا شده بود، با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان در هنگام بازگشت وی به پاوه مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، از سینا امینی کشتی گیر پاوه ای كه در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی غرب آسيا به ميزباني شهر بغداد موفق به كسب دو مدال طلا شده بود، با حضور تنی چند از مسئولین شهرستان در هنگام بازگشت وی به پاوه مورد استقبال قرار گرفت.

امروز سینا امینی که در مسابقات قهرمانی غرب آسيا و به عنوان نماینده کشور در وزن 100 کیلوگرم حضور داشت، و با کسب دو مدال طلا در این مسابقات نفس گیر ، به شهرستان پاوه بازگشت.

رئيس اداره ورزش و جوانان پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزارماسوله ضمن تبريك كسب مقام های نخست توسط سینا امینی اظهار داشت: رقابت های کشتی غرب آسیا ، که در هفته گذشته به میزبانی بغداد در کشور عراق برگزار شد، در اين مسابقات سینا امینی حضوری قدرتمند از خود را در این مسابقات به نمایش گذاشت.
هيوا حسيني افزود: این کشتی گیر پاوه ای ، در اين مسابقات در بین هفت کشور آسیایی موفق به كسب دو مدال طلا در کشتی ازاد و فرنگی در وزن 100 کیلوگرم برای کشور ایران شد.

وی در پایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه در انتشار اخبار و رویدادهای ورزشی پاوه گفت: کسب این موفقیت را به این ورزشکار و جامعه ورزش دوستان و خانواده ایشان که حامی خوبی در این راستا بودند تبریک عرض نموده و آرزوی کسب موفقیت های بیشتر را برای این قهرمان خواستاریم.

رئیس هیئت کشتی شهرستان پاوه نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مسابقات غرب آسیایی کشتی آزاد و فرنگی با حضور 7 تیم در بغداد برگزار شد.
سعدی توفیقی ضمن تبریک این موفقیت به این کشتی گیر و خانواده ایشان افزود: براي تيم کرمانشاه که به عنوان نماینده کشور در این مسابقات حضور داشت سینا امینی در وزن 100 کیلوگرم موفق به كسب دو مدال طلا در کشتی ازاد و فرنگی شد.

سینا امینی نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کسب این موفقیت را حاصل تلاش های رئیس هیئت کشتی پاوه جناب آقای سعدی توفیقی و مربی تیم کشتی پاوه جناب آقای پیمان جعفری و حمید فهیمی می دانم.

وی افزود: با تمرینات مضاعف در کنار مربیان خود امروز به آن نتیچه ای که جوابگوی زحمات والدین و مربیان باشد رسیده ام.

وی در پایان ضمن تشکر از والدین و مربیان زحمت کش خود گفت: حمایتهای والدین و کمکهای آنها در فراهم نمودن شرایطی برای ادامه این رشته ورزشی باعث شد که این رشته ورزشی را ادامه داده و به کسب این موفقیت ها برسم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد