باز هم استعفاي شهردار پاوه/آیا استعفای وي پذیرفته می شود؟

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293268|19:19 - 1394/07/14
نسخه چاپی
باز هم استعفاي شهردار پاوه/آیا استعفای وي پذیرفته می شود؟
سلام خسروی شهردار پاوه صبح امروز استعفای رسمی خود را تحویل رئیس شورای اسلامی شهر پاوه داده است و برای سومين بار به صورت رسمی استعفاء داد.

به گزارشهزار ماسوله، در پی استعفاهای مکرر شهردار پاوه و بازگشت های مجدد وی به شهرداری در طي مدت حضور خود در شهرداري ، استعفاي جديد وي طبعا نمي تواند خبر جديدي باشد.

براي همگان مشهود است كه در طول مدت خدمت سلام خسروی در شهرداری پاوه، مردم بخوبي تغييرات اساسي را در شهر لمس كرده و با توجه به فعالیت‌های وي در عمران و آبادی شهر تاکنون اين فعاليت ها رضایت عموم مردم را در پی داشته است.

براساس اخبار رسیده به این پایگاه خبری تحلیلی شهردار پاوه امروز استعفاء خود را براي چندمين بار تحویل رئیس شورای اسلامی شهر پاوه داد.

سلام خسروي در طول مدت خدمت خود در پاوه، برای چندمین بار است که استعفای خود را، تحویل شورای شهر داده است که با موافقت شورای شهر نرسیده است.

هنوز واکنش اعضای شورای شهر نسبت به سومين استعفای خسروي اعلام نشده است.

در اين رابطه كيهان محي الدين زاده در گفتگويي با خبرنگار ما با تایید اين خبرگفت: استعفاي شهردار صحت كامل دارد و قرار است طی جلسه ای روز پنجشنبه اعضای شورای اسلامی شهر پاوه به بررسی استعفای چند باره آقای خسروی بپردازند.

رئيس شوراي شهر پاوه نيز ضمن تایید خبر فوق واکنش شورا را در رد و یا تایید استعفا به جلسه آتی واگذار کرد.

حال بايد گفت كه سلام خسروي در طول مدت خدمت خود با استعفاهاي مكرر ، و رد اين استعفاها و عدم موافقت انان از جانب شوراي شهر ، آيا در جلسه آتي شورا ، استعفاي وي پذيرفته مي شود؟

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد