نصب شبكه فاضلاب محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه/تشكر اهالي اين محل از مدير آفاي پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293005|22:03 - 1394/05/10
نسخه چاپی
نصب شبكه فاضلاب محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه/تشكر اهالي اين محل از مدير آفاي پاوه
شهروندان محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه در تماس‌ با دفتر خبرگزاري هزارماسوله نسبت به نصب شبكه فاضلاب در كوچه هاي اين محله تقدير و تشكر خود را از مدير آبفاي پاوه اعلام نمودند.

به گزارشهزار ماسوله، شهروندان محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه در تماس‌ با دفتر خبرگزاري هزارماسوله نسبت به نصب شبكه فاضلاب در كوچه هاي اين محله تقدير و تشكر خود را از مدير آبفاي پاوه اعلام نمودند.

در پي ارائهگزارشيمبني بر اعتراض اهالي محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه در اين وب سايت خبري تحليلي در جهت وضعيت نابه سامان شبكه فاضلاب اين محل و پيگيري اين گزارش، مدير آبفاي پاوه در اين راستا و در جهت مرتفع نمودن مشكلات مردم به اين مهم اقدام نمود.

شهروندان اين محله علاوه بر آنكه از وضعیت نامناسب کوچه‌ها و معابر در این محله، اظهار گلايه داشتند، نبود شبکه فاضلاب را مزيد بر مشكلات محله مي دانستند كه اكنون بعد از گذشت چند ماه با پيگيري هاي مدير آبفاي پاوه مشكل آنان مرتفع گرديده است.

سيستم دفع فاضلاب اين محله، به صورت چاهی در جلوی هر خانه مسکونی قرار داشت و به همین خاطر فضای زشت و نا مطلوبي را به این محله داده بود.

در پي آن نبود شبکه فاضلاب ،مردم این محله را درگیر با بوی تعفن و گرفتگی چاه‌های فاضلاب می‌کرد.

مدير آبفاي پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در اين باره اظهار داشت: در پي مراجعات مردم اين محله به مشكل شبكه فاضلاب و ارائه گزارشي در همين سايت خبري تحليلي بر آن شديم كه در مرتفع نمودن اين مشكل اقدام نمائيم.

سالم مرادي افزود: شبكه هاي آبرساني اين خانه هاي تازه احداث ، با همكاري و همراهي خود ساكنين انجام شده بود ولي در جهت مرتفع نمودن مشكل نصب شبكه فاضلاب كه جزء توسعه شبكه فاضلاب بود، مجددا به همكاري اين ساكنين نياز داشتيم.

وي گفت: با پيگيري هاي لازم، اين طرح در كرمانشاه مطرح و قرار بر آن شد كه در اين زمينه كمك هاي اساسي شود .

وي با بيان اينكه در حل اين مشكل به مشاركت مردم در كمك هاي نقدي نياز داشتيم ادامه داد:هزينه اين طرح بالغ بر 81 ميليون تومان برآورد شده بود كه از ميان 25 خانه مسكوني در اين محل تنها 6 ميليون تومان جمع آوري گرديد.

مرادي گفت: خانه هاي تازه احداث در سالهاي آتي در اين محل نيز مشمول اين مشاركت ها خواهند بود.

يكي از ساكنين اين محل نيز در گفتگويي اظهار داشت:آنچه در این میان بیشتر آزاردهنده بود، نبود شبکه فاضلاب و یا عدم برخورداری از چنین سیستمی در این محله بود که مردم این محله را درگیر با بوی تعفن و گرفتگی چاه‌های فاضلاب می‌کرد.

وي ضمن تشكر و قدر داني از مدير ابفاي پاوه افزود: اكنون با تلاش هاي آبفاي پاوه اين مشكل ما مرتفع گرديده است.

وي گفت: به همين مناسب اهالي اين محل در پيامي تشكر و قدرداني خود را از مدير آبفاي پاوه بدين شرح اعلام مي كنند.

تقدير و تشكر

با احترام به عرض مي رساند در سالي كه مزين به همدلي و همزباني دولت و ملت است با توجه به حديث «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»ما اهالي محله ضلع غربي دانشگاه پيام نور كه به مدت سه سال از داشتن انشعاب فاضلاب محروم بوديم و مشكلات و سختي هاي زيادي را در اين مدت طولاني تحمل كرديم با توجه به همكاري دلسوزانه جناب آقاي مرادي مديريت محترم آبفاي شهرستان پاوه و همكاران ايشان در نصب شبكه فاضلاب اين محله برخود لازم و وظيفه دانستيم كه از زحمات ايشان تقدير و تشكر خويش را اعلام نموده و توفيق خدمت روز افزون را در راستاي خدمت به مردم اين منطقه از درگاه حضرت احديت مسئلت داريم.

با تشكر

از طرف ساكنين محله جنب دانشگاه پيام نور پاوه

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد